25 Aralık 2014 Perşembe

AUSTRALIA



Avustralya benim için küçüklüğümden beri hep hayal olan aslında ulaşılması imkansız olan bir hayaldi. Küçükken bir bilgisayar oyunu vardı belki oynamışsınızdır ismi ''Genç Gezginin Maceraları''. Ben bu oyuna bayılırdım. Belki de bu oyun sayesinde ülkelere ve farklı kültürlere merakım artmış olabilir :) Avustralya tam anlamıyla o oyunla tanıdığım bir ülkeydi. 

Yaş 8 Bilgisayar daha yeni yeni evlerimize girmeye başlamış ve benim süpper babam gidip bizler için harika ve eğitici oyunlar almış. Şimdi düşünüyorum da acaba benim böylesine gezgin ruhlu birisi olacağımı bilse,  böylesine aklı hep başka ülkelerde dolaşan bir kız olacağımı bilse yine de o oyunu alır mıydı? :) Eminim almazdı :D Ben o ülke senin bu ülke benim dolaşırken Avustralya'ya denk geldim. Sonrasında da oyun benim için Avustralya'dan ibaret oluverdi :) Sydney Opera House favori mekanım olmuştu. Oyunu açıp direk oraya gidiyordum. 

Geçen ay Sydey'e gittiğimde ve Opera House'u kendi gözlerimle gördüğümde büyük bi kahkaha attım önce neden bilmiyorum ama oradaydı işte benim çocukluk hayalim resmen karşımdaydı koccaman aliyle ve evet tahmin ettiğimden de daha büyükmüş her neyse bu Sydney apayrı bir başlık ve tabi ki uzun uzun anlatacağım oraları :) 

Sonuç olarak şimdi Avustralya'dayım ve hayalimi yaşıyorum tabi ki bunun için öncelikle Allah'a sonsuz şükrediyorum sonrasında da anne ve babama :) 

Neden Avustralya'dayım sorusuna gelecek olursak tabi ki de hayal ettim ve geldim değil :) Dil konusunda eğitim almam gerekiyordu ve seçenekler arasında Amerika, İngiltere ve Avustralya vardı. Aslıında İngiltere'de gerçekten eğitim görmek istediğim bir ülkeydi fakat babam insanlarını hiç sevmediği için İngiltere'yi eledik Amerika ve Avustralya arasında kaldığımızda da gerek Avustralya'nın daha güvenli oluşu gerek burada tanıdıklarımızın olması Avustralya'yı bizim için daha cazip bir hale getirdi :) 

Buraya gelmemin üzerinde 3 ay geçti ve geriye 4 ayım kaldı bu süreç içerisinde hoşuma giden, gitmeyen bana ilginç gelen, gelmeyen ve tabi ki öğrendiğim her şeyi burada paylaşmaya çalışacağım :) 

Sonuç olarak bloğuma hoşgeldiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder